Lördag

Jag vet, jag är inte den bästa på att uppdatera, men vem har egentligen tid med det i det fina vädret?
I torsdag efter jobbet så åkte jag och Adam iväg till Nåtti för en badtävling med Olov och Susanne.
Vi åkte ut till paradisön som den kallas så fint.
Jag lovar jag var inte först i, snarare sist av vi som badade. Susanne badade inte.
Det var riktigt härligt, jag som vanligtvis är en sådan badkruka, men det ändrades.
Sen körde vi förbi på badstranden med båten och kollade när de körde på vattnet med skotrarna.
Efter det åkte vi tillbaka till Olov och Susanne.
Det var riktigt härligt.

Sitter just nu på jobbet och funderar på om man ska åka och bada när jag slutar i morgon.
Slutar fem, men funderar på att gå lite tidigare.
Det kan inte göra nått. :-D
I morgon får vi dessutom flytta tillbaka till lägenheten.
Det är nice. Dock inget fel med att bo i ett hus, men en sak är säker, jag ska inte skaffa djur.
Inte då för tillfället så att säga.
Nåja, det ska bli skönt att få sova i min egen säng. :-)
Dock kommer det att vara 10 gånger varmare i lägenheten än vad det varit i huset, så det ser jag inte fram mot.
Jobbar konstant tills på onsdag känns det som.
Men det är näst sista veckan på sommarvikariatet. Det är SKÖNT! :-)

Jenni . - * Lördag
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0