Jobbar helg

Det gick bra igår.
Även om jag inte tror att chansen är allt för stor.
Nåja, så kan det gå. :-P
Jag får helt enkelt hålla tummarna.

Var och tränade med Madde igår.
Vet inte riktigt om vi tränade lika mycket som vi skulle kunna ha gjort.
Men det är bättre än ingenting.
Ska gå in på gymgrossisten och kolla om det har nått bra.
Sanna ska nämligen få mitt protein som jag har hemma.
Jag gillar det inte. Inte ens lite. :-P
Förövrigt så kändes det riktigt bra att ha tränat.
Så det lär bli återkommande. :-D

Börjar jobba klockan två idag.
Inte speciellt coolt. :-P
Meen, det är helgen tills på torsdag.
Sen är det färdigjobbat. För tillfället.
Är ledig i morgonkväll, ska då vara med Anna.
Får se vad vi hittar på. :-D


Jenni . - * Jobbar helg
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0