GodNatt

Det var riktigt nice att få träna ikväll. :-)
Hur kan man ha varit så lat tidigare?
Nåja, nu känns det då bra och det är huvudsaken för min del.
Däremot tror jag att jag kommer ha träningvärk i morgon och det är inte kul i så fall.
Men det är i morgon det. :-P Än så har jag ingen.
Nu har jag provat dricka Gainomax Recovery med banansmak, det var det enda de hade på shell.
Den var riktigt god, inte alls som jag trodde. Trodde den skulle vara skitdålig, men icket.
Så det var ju ett plus i kanten i alla fall.
Kanske kommer det att blir några till sådana i framtiden. :-)

Nej, nu tror jag att jag ska sova.
Kommer att sova gott inatt. :-)


Jenni . - * GodNatt
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: Bästaste bästa Sanna

GAINOMAX <3 mumma!

2009-08-19 @ 11:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0