Mycket

Jaa, jag är otroligt less.
På vad kan man ju då undra.
Jaa, de vet jag nog inte själv.

Har börjat träna på WiiFit som en tok.
Slutdatum på mitt mål är den 9 juni.
Så vi får väl se. Helst innan skulle jag vilja säga.
Har en plan.
Måste bara göra färdigt religionen.
Sen hoppas jag att det blir andra bullar.
Jag känner mig som en soffpotatis. :-P
Meen, jag tycker ändå att jag varit duktig i helgen.
Det kan ju behövas någon gång.

Åkte till Arvidsjaur igårkväll för att plocka upp Elsy, som varit på innebandy SM.
Så jag och Adam packade in oss i bilen, som förövrigt ska lagas på fredag.
Körde till Arvidsjaur. In en snabbis till Frida och Daniel, för att kolla in lägenheten.
Sen ut till flygplatsen och hem igen.

Jobb idag. Har varit riktigt trött.
Men de får man väl vara efter man har varit ledig.
Har eftermidadg i morgon. 12-15. Skönt.
Dock så är min sovmorgon på onsdag som bortblåst.
Skulle börja nio, men ska börja sju.

Efter jobbet på onsdag så bär det av till Umeå.
Ska för sista gången ner till lägenheten där.
Slutbesiktningen är på fredag, kvart över ett.
Ska åka buss ner. Blää för det.
Missar en buss med 10 min i Skeå.
Måste då sitta i 2 timmar och 20 min, innan nästa går.
Känner mig inte taggad för det.
Nåja, har två måsten i Umeå, MAX och SubWay.
Det är bara så det är.
Sen så ska jag se om jag får tag i Sara.
Skulle vara roligt att ses. :-)

Njae, åter till pluggningen!

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0