Måndag - Update

Jahapps, så nu sitter jag här igen!
Ja.. I morgon har jag "Sensoriska mekanismer och specifika sensoriska organ".
Sug på den ni! :D
Mellan 10-12. Sköönt, men då blir de hem o plugga!
Alltså, dom kör med akademisk kvart, vilket är bra om man är försenad,
men jag vet inte riktigt om jag tycker det är "bra".
Nåja.! På tal om inget så hade vi en föreläsning idag som jag hade kunnat skippa!
Kanske inte, men de var verkligen en repetition av typ biologi o kemin från gymnasiet.
Och det kan jag redan, tycker jag! Nåja, rätt skönt att man känner igen vissa delar.! :)

Älskling kanske kommer ner i morgon. Eller på onsdag! Me like
Han ska på jobbintervju igen. =) Så jag håller alla tummar jag har!

Åker som sagt hem på torsdag! Typiskt bra att Adam också ska med.
Då slipper jag köra själv + det är roligare med sällskap! :)


Har suttit och läst ikväll, vilket kändes rätt bra!
Var inte allt för svår engelska i boken! Så de är bra!
Då kommer jag nog ihåg mer också! :)

Skulle verkligen vilja göra något åt mitt så kallade hår.
Måste klippa till de o så vill jag färga de.
Skulle ha kollat vad de kostar o så, men jag kan ju tänka mig att det är rätt dyrt.
"Vill man vara fin . . . "
Jaa, ni vet fortsättningen! ;)


Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0