Labb

Idag hade vi labb från klockan 8..
Tiiidigt, men de var bara att stiga upp o åka med bussen!
Nåja, i alla fall så skulle vi dela in oss i grupper...
Själva labben gick ut på att en försöksperson fick ett antal vikter som skulle jämföras med en så kallad standardvikt.
Som tur va så var jag testledare... :) Kan ju meddela att det inte var det lättaste att skilja dem åt.
Kollade själv på vikterna efter testet och provade, så jag kan förstå om de som var testpersoner tyckte det var jobbigt.!
Skulle ha labben fram till klockan 12, men vi var klara vid tio, så vi fick gå.
Vilket var ganska bra, för jag hade tvätt tid mellan 12 o 17. :D
Så jag har hunnit med de också!
Nu sitter jag o väntar på mamma o Adam!
Dom ska väl dyka upp på en kvart eller så! :D

Ha de fin fint.!

Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej gumman!

Hoppas att ni får det riktigt trevligt i helgen!!!

Kram

2008-09-04 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0