Måndag

Idag har vi haft två föreläsningar!
Usch. Man har fan blivit bortskämd med att bara gå två timmar/dag.
Nåja, men då är vi lediga fredagar istället, dock inte nu på fredag, men resten!
Så de känns ändå rätt skönt.!
"Kunskap och minne" - började med det idag!
Kan vara rätt intressant.. Typiskt bra att två av böckerna som jag köpt ska vara med! ;-)
Ska kopiera ur de andra böckerna, de var bara delar ur dem vi skulle ha.
Så då tjänar man sig ju en slant på det viset.! ;-)
Haha.

Ska väl ta mig i kragen o göra mat till mig och Adam.
Dock kommer han itne hem förrän vid 18.00. Han jobbar övertid.
Tydligen till 20.00 i morgon. Dom har någon form av beställning som ska vara klar eller nått.! ;-D
Han är duktig.! Så jag ska väl fixa med att bära över grejer till den nya lägenheten när han jobbar.
Mor och far kommer med en hel del grejer till helgen.!
Så då kan man flytta in på allvar.
Hoppas bara att målaren kommer i veckan. Så att det är fixat också.
Dilemma: Vilka färger ska man ha i sovrummet och i vardagsrummet?
Har någon nått bra tips, så skriv gärna! :-)

Nae, nu ska jag göra mat. Eller förbereda i alla fall..!
Sen storshopping på typ Willys eller Coop!! Haha

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0