Lördag!

Var som sagt på bio inatt!
Fy fan så trött jag var där ett tag!
Ojoj, och kallt var det också, om benen!
Adam säger att jag måste varit hög eller något för han kände nämligen inget!
I alla fall så vet jag inte riktigt vad jag tycker om denna Bond film!
Den var rätt kort och det gick fort fram i svängarna!
Dom som gjort den kunde väl satt ihop den med den förra filmen eftersom det var som en uppföljare.
Bond gör inga uppförljare.!! (enligt mig)
Man måste då verkligen ha sett den förra filmen..
Bättre har man ju varit med om!

Sitter just nu med pluggningen inför tentan på tisdag!
Weeei!!!
Inte så jäkla häftigt måste jag ju erkänna!!
Nåmen de ska väl gå bättre på den här tentan än på förra.
Det känns då så om inte annat.!!
Mycket lättare på något vis.!

Ska nog göra popcorn, har nämligen ett sug efter det! ;D
Haha, undra vems fel det är!!?

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0