Frågor?!

Jag vet ingenting längre känns de som!
Vill jag verkligen gå den här utbildningen?
Det är absolut inget fel på klassen eller så, eller på Umeå!
Men själva programmet.!?
I don't know!!!
Nåja, ska fortsätta och se vad tiden utvisar.!!
Rätt vad det är så kanske man känner att man tycker om det mer.!
Jag vet inte, de känns som det är rätt mycket som man inte hänger med i, som tex datavetenskapen.!
Det är nog den jobbigaste delen!

Nae, nu ska jag inte sitta här och gnälla.!
Älsklings Adam kommer i morgon! Weei! ;-)
Ska på bio i morgon natt. Permiär på nya Bondfilmen!
Haha.!
Sen blire en massa pluggning till tentan!
Ska vara på universitet ett tag efter förläsningen i morgon med typ Sara och Emelie, tror jag!
Så man kan gå igenom och så!

Annars så är de väl inte så mycket nytt som hänt här.
Jag känner att jag måste städa, men då sa ju då Adam, att det var ju som ingen idé, eftersom han ska riva tapeterna nu i helgen! Så då får jag väl städa efter det istället.!
Har också kommit på varför det luktar kloak på toaletten!
Såg det igår, pappa förklarade vad jag skulle kolla efter och mycket riktigt det var inte där.!!
Så nu blire att ringa vaktis och fråga om han har grejerna!

Jag tycker det är kallt ute! Haha, jag vet att jag är en mes..!

Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0