Usch

Sådära. Nu har jag gjort lite vettigt i alla fall..
Har skickat in kompletteringsuppgifter till en lärare.
Har läst ett kapitel som ska vara läst till i morgon.
Så de jag har kvar nu är att plugga till omtentan som är på lördag!
Usch. Alltså jag kommer inte palla de här.
Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel.
Men de var jag inte ensam om på denna tenta.!
Men ändå, de man tyckte att man kunde, hade man knappt nått rätt på!
Ojojoj..
Ska försöka plugga järnet...
Men då ska jag samtidigt hinna plugga till den andra tentan som är den 5 dec.
Som dessutom är mellan 16-22, en fredag..
De kan jag inte förstå.. En fredagkväll..
Men de bli ju som en hel pluggdag till!
De är ju de enda lilla plusset i de här fallet.
Känns som att jag kommer åka hem efter den tentan, så blev det ju sist!
Vi får se vad tiden utvisar....

Jenni .-* Otroligt less, men samtidigt taggad
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej lilla gumman:-)

Bra att du känner dig taggad, du ska se att det går bra denna gången. Jag kommer att hålla tummarna för dig!!!!

Kram

2008-11-24 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0