Nervis!

Usch, jag sitter här och är skitnervös....
Tycker inte om att ha tentan på eftermiddagen har jag just konstaterat..!
man börjar tänka: "Är det så de är eller hur var de?" "Kan ett annat tillstånd spela in för minnet?"..
Jag ska sluta tänka, de är inte bra.!!! '

Jag hoppas på det bästa idag, känner att jag har pluggat mycket mer denna gång..
Och jag känner mig mer förberedd på något vis, kanske för att man nu har provat göra en tenta.!
Datan sitter nog bäst av alla saker! !!?!
Sen kommer minnesdelen som vi hade på psykologi.
Sen kommer nog Filosofi och Fysiologin
Och klart sist kommer det som handlar om vart minnen lagras i hjärnan! (eller nått sånt!)

Nee, nu ska jag packa ihop sakerna och åka till ÖP!
Om jag hittar vill säga! ;-P

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0