Favorit

Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes
Ny favorit - helt klart.!
Adam som skickat den! :)
http://www.youtube.com/watch?v=-ZBoPlCzuRY

Yeps.!
Allt för mycket har väl inte hänt sen jag skrev sist!
Vill veta om mina tentor. Kan vara bra att veta hur det gått, så man kan släppa de där!
Hoppas att det gått bra, inte så roligt om man måste göra en omtenta just innan jul! =/
Nåja, men förhoppningsvis så!
Funderar på att åka hem en helg nu innan jul, igen!
Även fast jag var hemma i helgen! Är ändå rätt skönt!
Men vi får se hur det blir med det.
Olov och Susanne kommer  då i alla fall ner första helgen i december.!
Eller jaa, de är planerat så! :-D

Ska väl kanske ta mig i kragen och diska och läsa "Tänkande som beräkning" till mogondagens föreläsning.
Usch. Börjar tidigt som vanligt.!! Nåja, men då har man ju resten av dagen fri.
Ska gå till BVH i morgon och kolla om dom satt upp nått om tentan där.!
Ska nog planera in en dag att plugga lite. Mer än vanligt alltså! Kanske med Sara eller nån!


Haha, Nae, disken fixar sig inte själv.!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0