Tisdag!

Yes.
Har just kommit till Nåtti efter en lååång dag i skolan, not...
Har haft en lektion idag. Psykologi.. Rätt nice. Berättade om min knäppa dröm.!
Var rätt skoj o höra vad de andra tänkte o tyckte o så..
Har nämligen hållt på med drömtolkning.

Har också hjälpt Elin me nå grejs till balen..
Ska göra lite till ikväll, så de bli no bra.! =)
Frågan är bara vad man skulle ha käka för middag..
De är varmt ute, så jag tror de blir en sallad..

Betygen sattes igår.. Riktigt Härligt.. 
Dock så kommer ju veckan att bli ganska tråkig..
Har ingenting att göra på lektionerna.. Dom kunde väl sätta betygen på torsdag eller så..
Jaja, de är så de kan vara.
Nu ska jag ut på altanen o sola lite tror jag!

Ha de.

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0