Lite Nytt! :-)

Lördag 7/6
Bal på Kraja!

Var riktigt förväntansfull. Hoppades på en riktigt trevlig kväll. Så blev det också. =)
Vid två kom Thea ner till oss, hon skulle fixa håret mitt.
Och efter ungefär 2 timmar så var det klart. =) Riktigt snyggt måste jag säga!
Sen PANIK. Smink o klänning skulle tas på.
Macke o Yngve kom förbi o fotade o körde upp oss till Adams föräldrar.
En snabbis in där och senare iväg ner till medan där alla skulle samlas.
Alla var riktigt fina.! =)
Lite mingel innan det bestämdes att vi skulle köra runt en sväng innan Kraja.
Var lite likt crusingen i Piteå.. Köra - Stanna - Köra =D
När vi närmade oss Kraja så kom det lite nervositet..
Nåja, allt gick bra, de var till o med en röd matta. Snyggt jobbat Kraja! Hehe.
Massa mer mycket kort togs innan vi gick in för en riktigt trevlig kväll..
God mat var de verkligen. Dock inte efterrätten. Liiite för mycket choklad..
Senare på kvällen blev det insläpp. =) Riktigt roligt.. Ojoj.. =)

Måndag
Studentlunch med lärare o personal på skolan.
Rostbiff me potatissallad.
Och till efterrätt blev det marängsviss me jordgubbar.
Mums.
VI skulle också lära oss studentsången, vilket var ganska skoj.
Haha, de var väl ingen som kunde den! =D
Lyckat de kommer bli på torsdag! =)

Idag - PoängJakt.
Fy o fan. De regnar o blåser. O så är de 3 plus..
Usch. Kommer att bli sjuk lagom till torsdag tror jag!
Nåja, förhoppningsvis så kommer det ändå att bli roligt, bött o jävligt.! ;-)

Ska ta o klä på mig lite o fika..
Sen ska mitt lag vinna.. Det är bara så! ;-)
Blinda Smaragder var namnet från igår... Så vi ser väl om det blir det!

Ha en fin o regnig dag! ;-)

Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0