Lite nytt. :)

Okej. Jag vet att jag inte har skrivit på länge så de är väl dags... =)

Sen sist jag skrev har det väl inte hänt allt för mycket...
Midsommar firades i Ånge tillsammans med Adams familj.
Var riktigt trevligt, dock var det inte allt för bra väder. Men men..

Sen så ha ja börjat jobba på hemtjänsten. Riktigt roligt...
Första dagen själv var igår.. Och de gick lysande. =)
Jobbar kväll t.o.m. torsdag och sen är man ledig för helgen. =)
Då får vi väl se vad som händer. Kanske åker ja ner till A-jaur på fredag.
De va väl A-smällen eller nått sånt. =)

Och snart hoppas jag att man får veta om man har tagit sig in på universitetet..
Förhoppningsvis inom två veckor.! Man måste ju skaffa sig en bostad. =)
Nåja, de löser sig nog.. =)

Nu ska ja hemåt o så.. Börjar jobba halv fem..

Ska försöka vara mer aktiv här framöver. =)

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0