Tisdag

Ja, nu har man käkat middag.
Blir bara senare och senare känns de som, men de är ju mitt eget fel.
Har haft en föreläsning idag om sensorimotorisk kontroll..
De verkar skitintressant.. Dock så är tre timmar nästan för länge för att sitta o lyssna.
Meen, vi fick sluta lite tidigare.! Nice..
Sen så åkte jag ner på stan, hittade EN julklapp..
Jag har så DÅLIG fantasi ... att de är hemskt.
Meen, förhoppningsvis så kommer man på nått som är bra.
Har ju några dagar på mig...
Har bara en föreläsning i morgon. På förmiddagen, vilket innebär att jag kommer att träna efter det.
Skönt ska de bli i alla fall. Ska se om jag kommer att fortsätta på IKSU efter jul...
Annars är de inte mycket som händer, har tvättid i morgon.
De kommer gå fort, har inte så mycket som ska tvättas...
Sen så måste jag nog kanske börja packa lite smått.
Åker hem på lördag och kommer hem lagom till Kajsas fest.
De ska bli riktigt skoj.. =)

Jenni . - * Längtar
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0