LillPluggis

Ja, de är mitt nya smeknamn! ;-D Haha..
Har kommit fram till att jag ska plugga lite varje dag...
Aha Smart!! ;-P
Sen så har de väl inte hänt så mycket..
Förutom att jag kommer inte kunna gå i morgon..
Var på IKSU och konditionstränade idag!!!
Puh, intervallträningen i slutet - Inte kul..
Men jag orkade mer än vad jag trodde att jag skulle så de är ju ett plus.!
Ska tillbaka på torsdag på håltimmen med Sara, då blir de styrka ist!

De senaste två dagarna har de varit kaos på bussen..
Så mycket folk som skulle med har jag aldrig varit med om.
Knappt man tog sig ut.!
Haha..

Just nu så är de mycket varierat på kursen..
Igår hade vi Fysiologi och sen Data.
Idag hade vi Fysiologi och sen Filosofi.
Och i morgon har vi Lingvistik och sen Psykologi..
Snacka om gott och blandat.
Därför jag läser lite varje dag. Annars glömmer man nog bort det...

Nae, nu är de säsongsavlutning i Desperate...
Måste ses.!

Jenni . - * Känner sig duktig
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0