Kaos

Yies. Alltså dom måste fixa en större buss på eftermiddagen som går förbi Haga o Sandbacka.
De är fan inte kul att åka buss när de är så mycket folk, dessutom är de svårt att ta sig ut.
Baksida av att bo i städer kanske..!!

Nåja, sitter här i lägenheten, har tvätt nere i tvättstugan som ska hämtas snart...
Idag så har jag varit duktig... Innan lunch gick jag o Sara till IKSU, kanske inte var så lysnade..
Vi var lite för hungriga.! Men de var de ändå värt. De var länge sen jag var så slut i armarna som jag var idag.
Åh de komme rväl förhoppningsvis att ge reslutat framöver, om jag nu kommer fortsätta träna..
Men de måste jag nästan eftersom jag börjat...
Då har man något att fördriva lite tid med och inte bara sitta i lägenheten och slöa...
Ikväll kommer Adam, mamma o pappa hit. De har börjat köra för ett tag sedan, o så skulle de in i Malå o släppa av Olov o Susanne..
Så de är väl kanske här vid halv nio - nio någon gång..
Ska bli gott med lussebullar... Hehe, mamma ska ta med sig. Mums.
Så i helgen är de julklappsshopping som gäller...
Har inte riktigt engagerat mig i de dära...! Så de bli i helgen, snacka om sista minuten!
Ska se om de fick med soffbordet, så kanske vi inte behöver köpa ett nytt.. =)

Jenni . - * Snart är de Jul.
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0