Måndag.

Efter vi hade varit i arvidsjaur så åkte jag och Adam upp till Östansjö för att umgås med släkten...
Det var riktigt trevligt.. När vi kommer dit gick vi ner till syrran där Lasse skulle ha souvas afton. Så där var tjocka släkten plus Stidmafolket.
De första LillElin ville var att jag skulle ut och köra 200 m med skotern.
De hade haft en tävling tidigare under dagen!
Japp. Sagt och gjort - Hämtade skotern och körde på fin fina 6,5 s..
Dock med lite träning innan! =)
Sen blev det tävling mellan jag o Erik.. Gick inte allt för bra fösta vändan, när skotern åkte ner i vattnet och jag hamnade efter.
Omstart, vilket var bra för min del. =D Som vanligt, min skoter segade i starten, men tog igen. =D
Vann det racet. ;-D Haha..
Nåja. Det var riktigt skoj, har inte kört så mkt skoter i vinter, så jag tog igen det i lördags..
Btw, sätt inga stockholmare på en skoter! ;-D Hehe..

_~_~_~

Har just kommit hem från skolan och käkat en minipizza till lunch. Var nämligen ingen höjdarlunch på skolan...
Ska ut på samhället i eftermiddag och söka jobb.. Vilket kan bli intressant. Finns nämligen inte så många ställen!
Förhoppningsvis så löser det sig! =) Pengar är alltid bra...
Sen ikväll ska jag nog och köpa ett 10 kort för solning. Ska bli brun till studenten. =D



Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0