Less

Åh.
Jag är så less... Jag förstår inte hur man kan vara så less..
allt dessutom, det är inget som känns bra just nu.
Har ganska mycket att göra i skolan vilket gör att man har inget liv.
Det enda jag gör är att jobba med skolarbete till sena kvällar.
Jag tycker inte att det känns som något liv, jag hinner inte ritkigt göra det jag vill..

_~_~_~

Det blir ju inte speciellt mycket bättre, när det hela tiden finns människor som tror dom är så mycket bättre.
Jag blir så less på att höra, det finns andra också.. Men det verkar ju inte så..

_~_~_~

Usch... Jag vill bort härifrån....
Bort från allt.. Tänk om man bara kunde skita i allt, så lätt det skulle vara..
Men det går inte... :(

Over n' out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0